02 října 2014

Střípky z instantního gramu I.

Ano, i já mám instagram. Ještě nedávno jsem neměla. Ale teď mám. Snažím se nebýt na něm přehnaně aktivní, protože mě zkrátka nevědomá závislost mých spoluobčanů na technologiích děsí. Ale co bych Vám těch pár fotek neukázala, že. Třeba se budou mé amatérské záběry líbit a začnete mě stalkovat.
PS: Tímto zdravím pana profesora Vrbu, který říká instagramu "kurvítko". Souhlasila jsem, když to řekl poprvé, souhlasím i teď... A co vy, používáte instagram? A #hashtagujete?

 První fotka  na instagram - můj milovaný pejsek. Teda psice.//Jedna cesta do práce//Party hard, level tekutý dusík (v tomto případě tekutý dusík a cola zero)//Cola zero si myslela, že bude dlouhá noc. Měla docela pravdu.

Ta knížka není vedle teploměru náhodou. Nemohla jsem spát (z velké části kvůli tomu, že v pokoji bylo 26°C), tak jsem četla//Zmíněná "úžasná" teplota//A ještě lepší teplota! Opět u mě v pokoji//Kamarádovo retro rádio. Stále funguje!

Odpočítávání dnů (rozuměj vteřin) do koncertu Blink 182, aneb moje kresba na zdi//Nová konvice z IKEA a popíjení čaje//Můj boyfriend. Dobře, kecám, je to můj brácha...:D//Menší apokalypsa v koupelně s pěnou na holení.

Stoleček s jídlem, když jsem ležela v nemocnici. Jo, vynutila jsem si kuřecí prso na přírodno s bramborem a okurkovým salátem! A stejně to chutnalo divně//Jedna z mých velice oblíbených večeří.//Kočka v krbu... Není moje, naštěstí :D//Sugar free Ginger beer from Marks & Spencer

Mňam oběd, krůtí maso na přírodno s grilovanou zeleninou//Kamarádova kočka, co rozhodně není mrtvá//To je tak, když uklízíte harampádí a najdete poklad z dětství//Není nad to počíst si v knížce o kočkách.

Dopis od kamarádky//Lístek na koncert Blink 182 - I will never forget, guys//Moje milované stvoření podruhé//Čajík v práci, protože s čajem jde všechno líp.


Žádné komentáře:

Okomentovat