02 června 2012

Votočvohoz

Ne, opravdu po Vás nechci, aby jste klikli na můj votočvohoz a já se tím přiblížila k výhře zrcadlovky!
Se stránkou votocvohoz.cz či s již zmíněnou soutěží o zrcadlovku Canon EOS 1100 asi už nemusím nikoho seznamovat. Já osobně se neúčastním, ale držím palce všem, kteří by chtěli vyhrát a taky všem spamerům a giveawayařům, jejichž podmínkou giveaway je kliknutí na votočvohoz panel!
Mimochodem, to pouze používám sarkasmus, ne že bych někoho odsuzovala!

Cíl tohoto článku je někde úplně jinde, což zatím nemohlo nikomu dojít, protože doteď jsem opravdu "mlela" jen o soutěži :-)

Ráda bych Vás všechny pozvala do mého votočvohoz profilu, kde najdete jak spoustu oblečení, doplňků, obuvi a kosmetiky (pro návštěvu alba klikni SEM), tak věci jiného původu a účelu - například nové saténové povlečení, nějaké hračky, učebnice(!!!) a další (tyto věci najdete ve fóru, ne v běžně zveřejňovaných předmětech).
Určitě si také všimněte mnoha (kladných!!!) hodnocení od jiných spokojených uživatelů, kteří si u mě již něco koupili a byli spokojeni.
Pro celý profil, kde najdete všechny věci a odkazy do fóra, klikejte v pravém panelu, pod pravidelnými čtenáři.

Nakupujte jako šílení!!!

1 komentář:

  1. rada by som ta pozvala na giveaway o skvelé vzorky :)

    http://catherinestyl.blogspot.sk/2012/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat